Ett nytt försök

(null)


Det var ett bra tag sist jag skrev något här. 
Min plan är att sagta återupp ta bloggandet. 
Får se hur det går denna gång. 🙈

Jag har slutat att jobbat inom  bageri och konditori. Jobbar nu på en förskola fram till sommaren. Sedan blir det att testa något nytt. Min dröm är att hitta det där dröm jobbet, ha en massa djur och kanske börja rida. 

Ellie går i skolan, vår lilla ettagluttare som rider en gång i veckan. Hennes stora dröm är att bli veterinär. 

Kevin, går sista terminen på förskolan. Tänk att den här lill saken fyller 6 år om 2 månader. 
Hans stora dröm är att bli en rockstjärna. 

Fredrik jobbar kvar inom sjöfarten, samt öppnat upp en byggfirma vid namn Bra bygg Nacka Värmdö. Lika bra att berätta vad han drömmer om. Äga en båt!  
 
Inom kort kommer ni får recept, lite pyssel och shopping och nya bilder om vårt hem som vi har renoverat om, samt mer om oss. 


Kommentarer
Postat av: Gullstrand

Åh kul att få kul och inspirerande läsning 🙂

Svar: Ja hoppas det blir bra 🙈🤗
Ina - en mammas historia

2019-03-06 @ 05:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0