Min man

Han bokade en utomlandsresa för oss i två veckor till en grekisk ö som heter Samos och bjudit in flera. För att överraska mig, en väldigt fin födelsedagspresent. 
Han hade lyckas och jag är så tacksam över att han gjorde det här för mig och att flera ville vara med. 
Men som det ser ut just nu valde vi att avboka resan.. Det suger för just nu så känns det som man behöver få fly verkligheten och bara få vara.  Det är som det är, vi får bara hoppas på en kanon sommar med bra väder så man kan göra saker här hemma, utomhus. 
Om inte annat så har jag en hel del projekt att göra här hemma. 

Så om vi har tur så kanske vi får se världen nästa år,  fram till dess får vi njuta av bilder ifrån tidigare resor. 

(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0