Träning

Efter både jobb och skola så är det träning som gäller för mig. Jag tränar styrketräningen hemma, under tiden är barnen med eller ute och leker med kompisar. Dom dagarna jag är ute och springer så brukar dom cykla med eller så har Jenny ett vakande öga på dom om Fredrik inte hemma.

(null)

Jag kör ca 30-55 min styrketräning, till det använder jag mig mycket av vikter och gummiband. Ibland gäller det att vara kreativ för att få till ett bra och varierande träningspass. Får visserligen bra hjälp genom lite olika appar på mobilen. 

När jag kör konditionsträning så kör jag 6-8km intervaller i spåret. 

brukar oftast träna två dagar och en vilodag. Vad det blir för träning brukar tiden och energin få välja för den dagen. 

Jag tränar ju för att jag vill och mår bra av det. Så jag ser ingen anledning att ha ett bestämt träningsschema, än så länge. 

Än så länge funkar det här träningspassen men i framtiden kanske även jag behöver börja gå till något gym för att utvecklas och få stimulans. M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0