BVC



Idag så var vi på BVC, första gången utan Fredrik och jag hittade ditt. Var lite nojig att jag inte skulle hitta ditt..
Men idag så väger hon 5070. Det gick inte så bra att mätta henne, men lägden blev som föra gången. 56 cm. Bättre lycka nästa gång;). haha. Ellie visade sin fina sida och barnläkarn blev imponerad över hur mycket Ellie pratar och hur stark hon verkligen är för att vara så liten.
Så jag kan lugnt säga att jag är en stolt mamma. :)

Jag fick även göra ett test för att se om jag var deppig, alla mammor får göra en bedömning efter några veckor
om dom vill.
Klart jag inte är deppig, svårt att vara något annat som har världens finaste!
Behöver bara få lite mer sömn;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0