Min lycka!

Var hos Cicci och kenta (farmor och farfar till Ellie) för att fira Ciccis födelsedag:)
Var många nya ansikten för både mig och Ellie. Men
Ellie var lika populär som alltid, knappt att man fick behålla sin skatt.
Enda tråkiga var att Ellie var på dåligt humör, lite över trött..
Så fick hon jätte fina presenter.


När vi kom hem fick jag ett ryck så jag satte upp dom nya jul stakarna och så packa jag in förflytten. Var över pigg.
Under tiden fick Fredrik leka med Ellie. Under ett tillfälle så kommentera Fredrik till Ellie - Mamma tror att vi har bytt roller. HAHAHAHA!



Jag är världens lyckligaste som har dig, Fredrik, Zelda och Rocky!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att ni kom. Varmt och rörigt var det (som vanligt) Men det var det värt.

2011-11-28 @ 17:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0