Valborg

Börja dagen med sovmorgon och bakning. Åker en snabbis till Nacka Forum.
Lämna tillbaka ett par skor, köpa present.

Fredrik fixar någon ny maträtt, as god. Ellie fick äta fisk för första gången.
Det tyckte hon var gott, till och med Fredrik tyckte det var okej.
Inte dåligt för att vara jag ;).
Jag fixar bakelserna och Fredrik åker iväg för att handla maten till kvällen.

Han kom hem med mina ny klackadeskor, en ny elvisp och stavmix.
Den gamla elvispen klarade inte av mitt bakande, så den dog.
Stavmix är mycket lättare att använda än mixen om man ska göra barnmat.
Såklart kom han hem med mat också.

Vid 5 kom familjen Ö, förutom Tina. Fredrik och Conny fixa maten.
Nåon slags potatis, grillat vildt svin och sallad med bea. Gott!

Klockan blev så passa mycket att det var dags att röra på fettet ner till brasan.





Som ni kanske ser så har vi haft det sjukt mysigt.
Så vi avslutar kvällen med mina bakelser.

Den här valborgen var en av dom bästa, jag har varit med om.
Tråkigt att Tina inte kunde var med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0