Bebiskläder



Klänning i storleken 80, lite stor. Men kosta 50 kr på Cubus!


Älskar kläderna från newbie, så kunde inte låta bli. 80 kr från KappAhl


Body för 69 kr, byxor för 99 kr från KappAhl.
Jag tog fram byxorna för att låta killarna få välja färg.
Jag trodde verkligen att dom skulle välja dom ljusblåa.
Men nej dom valde dom skrik rosa och då blev det dom. Haha


Lillebror och älskligen var inte så roade av att gå runt i farsta centrum. Så det fick inte bli något stor shoppande.
När jag handlar kläder vill jag gärna gå runt och kolla länge och sedan springa tillbaka till affärerna om jag vill köpa något.

Kanske blir lite shoppipng nästa vecka med Tina och M, hon kanske tycker det är lite mer roligare.
Då ska jag ta och köpa lite kläder till mig själv också. Behöver lite mer kläder... Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0