Hemma igen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lillasyster ville sova med mig i natt, hur kan man säga nej till det?
Snart kommer man inte ens få en kram utan att få höra "måste jag".
Ellie fick komma upp till oss under natten. Visst är dom söta ihop?
 
Efter all städning och packning så hörde vi att det gick det Nalle Puh på tv och så klart kan vi inte missa det. Där satt vi, Maria, Simon, Sofia, Ellie och jag och kolla på tvn.
 
Tack för en otrolig mysig midsommar alla som var med!
 
Cicci och kenta (Ellie farmor och farfar) kom och hämta oss, sjukt snällt.
Den här gången kom jag ihåg att packa ner både välling och majskorkar,
tror inte ni att hon sov hela hemresan?
Jo såklart, hon vakna så fort vi höll på att packa ur bilen.
Tack för hjälpen!
 
Fia fick följa med hem till oss, roligt. Vi hann med mycket på knappt en timme.
Packa upp, plocka undan, dammsuga, starta diskmaskin och tvättmaskin, gå ut med hundarna och vika tvätt. Sedan det fick vi och handla lunch/middag. När vi kom hem dog vi en stund i soffan.
Dröjde inte länge innan det vart full rulle igen.
Rensa Ellies klädskåp (68 är för litet, tyvärr), bada, tömma diskmaskin, hänga tvätt och starta en ny maskin,  tvätta 4 maskiner.
Men i mellan åt så tar vi lek pausar, långa och ofta lekpauser blir det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0