Vad ska man göra idag?

Sjukt fint väder vi fick igår. Vi gick 8 km igår.
Var mycket mycket skönare att gå i solen. Verkligen njöt av verje sekund.
Fast jag har ont i benet. Ramla på ett berg häromdagen, får skylla mig själv.

Vart STOR städning också. kände att det behövdes. Men idag så är det lika smutsigt igen.
Så går det när man har hundar. haha

Idag vet jag inte vad jag ska göra, känns så där.
Känner mig så uttråkad!
Kanske ska åka till nacka forum och leta halklapp till Ellie.
Som ska få prov smacka lite gröt på lördag.
Fast det är inte roligt att åka ensam, så det blir väl en tråkig hemma dag idag med.
Inget fint väder fick vi heller:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick vi visst det!

2012-03-01 @ 16:52:35
Postat av: Ina

När jag var ute så regna det :/

2012-03-02 @ 21:36:22
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0