Tutte snack



Jag vill göra en bröstförstoring inte pågrund av att jag inte gillar min storlek.
Tycker att min storlek på tuttarna är perfekta, inte för små eller för stora på min kropp.
Jag vill göra den här operation för att mina tuttar har blivit så hängig från amningen.
Finns ju inget jag själv kan göra åt mina hängtuttar förutom att lägga mig under kniven.

Jag är snart 22 år gammal och jag har långt kvar att leva, om inget händer på vägen.
Jag vill trivas i min kropp, känna mig självsäker och sexig. Vara den jag är.
Två par tuttar är inte allt det där jag vet. Men att se mig själv i spegeln med mina tuttar som hänger, det gör mig olycklig och ledsen.

Min lilla kulmage, rumpa och lår det är något jag kan göra något åt själv, träna.
Bristningarna jag har fått är något jag kan leva med, dom stör mig inte.
 
 
Tillbaka till mina tuttar.
Jag vet att Fredrik inte ser på det sättet jag ser.
Han tycker att jag är en sån tönt som vill göra en.
Så jag ska ta reda på fakta och priser.
Ska jag försöka spara till det.
Hoppas verkligen inte att jag behöver vänta allt för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0