Chill dagar



Sjukdom efter sjukdom, nej nu vill vi bli friska och kunna leka ute.
Lagom till att Ellie börja bli frisk, så vart Fredrik sjuk.
Feber, hosta och snuvig.
Roligt va? Nej. Men stor handling var ett måste eftersom kyl och frys eka.
Så tisdagen vart att handla och roa lilla plutten som vill leka
 



Onsdagen vart det shopping med Elle och Thomas.
Fick med mig lite kläder till mig och pyssel grejer.
Thomas och Elle följde med oss hem för lite fika och prat,
När dom åkte hem, däcka jag i sängen och sov  i två timmar.
Vart lite bus och lek här hemma. Lite pyssel vart det med.
 



Rolig torsdag, eller inte alls.
Då var det min tur att vara sjuk. Vart mycket sova och ligga framför tvn för min del.
Medans Fredrik var hemmaman. Tvätta, laga mat och lekte för fult med hundar och barn.
Fick super goda pannkakor med grädde och halon. Vilken var en stor hitt för hela familjen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0