syskon

Man ska aldrig jämföra barn, alla barn är olika och lika speciella.
Jag tycker det är så roligt att se hur olika men så lika syskon kan vara.
Som jag och min två år yngre bror,
vi är så pass lika att folk har trott att vi är tvillingar.
Men personligheterna skiljer oss åt.
Som till exemplet han är framåt och social,
jag är tillbaka dragen och blyg.
 

På Ellie och Kevin så är det inte mycket som skiljer dom åt.
Ellie hade fina runda kinder och Kevin har små söta kinder.
Men i övrigt så är vikt och längd detsamma.
Kevin växte verkligen till sig efter någon vecka.
Dom två går efter samma kurva nu.
När Ellie var i samma ålder som Kevin är nu var Ellie var lite hetsig,
det skulle hända saker mest hela tiden annars vart hon sur.
Kevin är lugn och är hur nöjd som helst att bara få vara.  
Ska bli kul att se hur det är om några år.
 

Kommentarer
Postat av: F

Haha. Ja, dottern är som sin mor och sonen är som sin far :b

2013-07-03 @ 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0