En lugn dag

 
Min lilla skrutt, fick ta en lite promenad till familjen Ö.
För lek och fika, playdate.
Milo har ju jätte många leksaksbilar och ett garage.
Väldigt roligt att leka med.
Andras leksaker är mycket roligare än sina egna..

När vi kom hem igen sov vi i två långa timmar.
Dödstrött mest hela tiden nu, även om jag sover ganska bra om nätterna.
Så jag passar på att sova medans Ellie sover. As mysigt att sova brevid henne.
 
En vända till mormor hann vi också med. Många pussar och lek vart det.
Lite middag och sedan hem till sängen.
 
Nu är det soffmys med kakor, super gott.
Varit sugen på det ett tag.
Mitt sockerförbud på vardagar gick åt skogen efter magsjukan.
Men får ta det den här veckan, men nästa veckan så är det förbud igen.

Kommentarer
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Mössan sitter ju perfekt :)

Svar: Ja verkligen, jag vart as glad att den satt så bra. :D
Ina - en mammas historia

2013-03-14 @ 06:42:16
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0