Squats, tycker Kevin

 
Det där en svettig historia och inget jag frivilligt ville starta min dag med.
Men just nu känns det väldigt bra. Bra jobbat Kevin och mamma.
 
Kevin vägrar somna om han inte får tutten att somna till.
Jag älskar att han kan ligga mysa hur länge som helst.
Men mina tuttar är inte lika imponerade. Ajaj, snart blir det säkert sår.
La ner han i bärselet. gick runt och när det inte funka testa jag att dansa, men nej.
Men ner och upp vart lilla Kevin hur nöjd som helst. ca 50 gånger senare så sov han gott.
Jag vill bara säga att han är mätt och mat får han när han är hungrig.
Fortsätter det här så kommer jag förmodligen ha stans snyggaste rumpa.
Inte helt fel det heller.
 
Vad finns det att säga?
Får Kevin ingen tutte ska mamma röra på fettet. haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0