Valborg och 1 maj

 
Fredrik och jag besluta att ställa in alla valborgs planer.
Åkte till SÖS för att kolla lillemannen hörsel. V
ar verkligen flyt vi hade, var tre st och sist var vi.
När vi kom ut så var det fult, 7 st små bebisar. Tuuur.
 
Stor handla hem en massa mat på vägen hem.
Vart lite bak för mig och min sessa medans lill prinsen och Fredrik sov på soffan.
Resten av dagen och kvällen var bara en massa mys.
Mot kvällen när dom små sov kolla vi på ett avsnitt av supernaturel.
 

 
En fin lång promenad tog vi på morgonen.
Jag och dom små stanna kvar ute i lekparken under tiden Fredrik gick hem för att klippa Zelda. Stanna ute enda fram tills det var dags för lunch och sov stund.
På med kläderna igen för att leka i en förskolegård,
passa på medans det är stängt.
Finns som sagt inte så många roliga lekparker hör ute på Värmdö.  
Roligt hade vi det i alla fall.
Mycket spring i benen den här lilla tjejen har.
Hon är över allt och ingen stans. Vi var ute ett bra tag , super skönt nu med solen.
Hoppas vi får många fler såna här dagar :)!

Kommentarer
Postat av: Joanna - mina två hjärtan

Gillar hon att åka framåt?
Jag är för feg för att låta Wille göra de än :P

Svar: Hon verkar inte bry sig så värst mycket om hon sitter fram eller bak. Så jag vände tillbaka henne mot mitt håll igen:). Haha
Då hon inte ville kolla på sin bror hela tiden.
Skönt att bugaboo är så enkel att vända håll på.
Finns ingen anledning att vävnad håll om han är nöjd att sitta bakåt vänt.
Ina - en mammas historia

2013-05-02 @ 22:10:43
URL: http://mittunderverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0