Älskling

 
 

Personligen tycker jag att Lundmyra of Sweden tappat stilen...
När Ellie låg i magen ville jag köpa hem allt,

det var verkligen stilrent .
Nu är det många galna färger ihop med massa olika mönster och former. 
Ser ut som en blind man som bara plockat fram något från garderoben...
Men ett plus poäng med iden

"jag växer med dig". 

Hur smart som helst.
Att kunna ha plaggen längre än

två månader är värt några extra kronor.

 

Vad hände med dom enkla plaggen med texten älskling?
Som tur har lundmyra kvar lite

av sin gamla kollektion.


Men sedan är vi alla olika och tycker verkligen inte lika.
Jag vill ha det enkelt och inte för plottrigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0