29 sept 2014

Något jag verkligen inte ha velat är att

 prova b-klänningar i butikerna. 

Bara känt en sån ångest över det! 
 
Men till min lycka så har klänningen jag länge har suktat efter har hamnat på rean,1200 kr. Då kände jag att jag kunde chansa på klänningen. 
 
Så jag smsar Fredrik om priset på klänningen och att jag verkligen ville ha den. Till svar får jag ett nej och att jag bör leta vidare.
Jag fatta noll, hur kunde han säga nej? Så ett ganska grinigt sms fick han tillbaka.
 
En vecka senare försöker jag igen men den här gången inte genom sms. 
Så säger jag tror du det ens det är möjligt att hitta en billigare klänning än 1200kr? Då kollar han på mig och säger du skrev 12 000kr!? 
 
Efter en hel del skratt  så säger han beställ.
Sagt och gjort. När barnen sov, hjälpte mamma mig att måtta min kropp. Läste referenser om olika hemsidor som säljer klänningen. 
Om ens möjligt hitta vi klänning för 800kr på en hemsida alla pratar gott om.
 
Dock är det lite nervigt att beställa så här... Men jag hoppas verkligen att jag får hem den klänningen och att den passar någorlunda bra. Känns bara att det är tok för bra för att vara sant, att något fel lär det vara. Men chansar man inte får man aldrig veta. 
 
Jag får vackert vänta och se. 
 
Även gjort en ny beställning på brudtärnornas klänningar.
den föra var lite väl kort och tajt. Men as söt.
Den nya är skickad och borde komma i veckan. 
nu ska vi se hur den sitter på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0