den där kudden

Erkänn nu att du har din favorit som du gärna sover med, som du ändå kan klara dig utan.
Men som du helst vill ha.
om det nu så är en nalle, kudde, täcke, husdjur, en partner,
en symbolisk sak vid nattduksbordet, osv.
 
Jag har det och det är inget annat än min älskade kudde.
Har ingen aning om varför men jag sover som bäst.
Fredrik vet vilken kudde det är och när han bädda rent i sängen så bäddar han rätt.
Så den kudden hamna på min sida och ett annat örngott än dom andra kuddarna.
Inget jag har sagt om, blir det *fel* rättar jag till det utan att säga till.
 
Ibland får Ellie somna i vår säng då ska hon ha *mammas kudde*.
Även hon har lärt sig.
 
Jag själv har inte riktigt tänkt att jag har min favorit förrän andra påpekat det.
Har aldrig reflexterat över det tills nu.
Tänker jag tillbaka har jag alltid valt samma kudde.
Men så är det, jag vill sova med min kudde.
Ja det vet min man och dotter om.
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0