soligt och regnigt

 
Idag börja jag morgonen med
att göra något jag sällan gör. 
Städa och rensat på morgonen.
Jag borde ha nöjt mig med att
bara rensat i lådorna. 
För blir man 7 barn och 3 vuxna i en trea så blir det lätt ett kaos igen. Som ni kanske kan förstå.
 
Bortsett ifrån att barnen fick leka rövare som dom alltid får i alla rum förutom i sovrummet så var vi ute och lekte på dagisgården och plockade bär i mängder. 
Ja vi lekte i regn och sol men lika glada var vi när regnet kom och gick. 
Ett väldigt pendlande, sol, regn, sol, regn och sol, lite åska hur som. 
 
När vi kom hem vart det ett varmt skönt bad. Välbehövlig.
Återigen en städning och därefter satte vi oss alla tre framför symaskinen i försök att sy dockkläder. Vart pannkaka av det hela, så då ställde vi oss framför spisen där det vart ett väldigt lyckat resultat. 
 
Klockan 21.30 sov barnen gott och
jag starta ett av snitt av once upon time. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0