Dag 6 på C9

Känns så grymt bra att jag har kommit igång med träningen. 
Simning, jag älskar det.
Simmar jag inte kör jag hemma övningar. Känner mig starkare och fräschare.
Men jösses vad hungrig jag är!
Börjar verkligen känna av behov av att äta. Ibland vill jag bara kasta c9 boken i papperskorgen och äta allt jag hittar. Det som känns bra att jag vägrar ge upp.

Tyvärr har jag huvudvärk och är hel slut på kvällarna men det beror på ögat. Ingen bra tajming här inte.

Jag är så stolt att även jag kan och känner mig enormt peppad.
Längtar redan till nästa simpass. 

 
 Nu har jag minskat 
- 22 cm hela runt hela kroppen
Och förlorat - 3kg. 

Nu återstår bara tre dagar kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0