Livets utmaningar

 

Jag tränar, pluggar och jobbar.
Även fast jag har två barn, två hundar och är gräsänkling.
Aja så kan det se ut när man har mål i livet.

Träningen är för att köra color obstacle rush.
Jobbar för att få in pengar till Grekland. Pluggar för att bli kurator.

Än så länge är det rätt lugnt.
Jobbar drygt 4 timmar om dagen.
Tränar en timme och pluggar en timme om dagen. På måndagar har jag två timmars lektion.

Olyckligtvis har Ellie sina balett lektioner samma tid som jag pluggar.
Även om jag är besviken över att inte kan vara där så har hon ju en pappa och en faster som kan.

Ibland är det verkligen inte lätt att få ihop allt när man har en man som inte är hemma varannan vecka.
Men med hjälp av familj och vänner så går det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0