Dagen då allt måste klaffa och varje minut räknas

(null)

Tisdagar som alla vet nu vid det här lagret är det simskola. Kevins favorit dag. Han älskar att vara i vattnet. Hans nya mål i livet är att bli en rockstjärna och dykare. 

 Så när jag går ner i tid igen så ska vi komma mycket tidigare och bara bada en stund innan simningen. 
Som det är nu hinner vi inte ens hem mellan jobb och simskolan. Så det blir ett mat stopp på vägen. Idag vart det korv med bröd, men annars blir det matsäck.  
Ellie är inte lika road att sitta i badhuset och inte få bada. Men hon är ändå nöjd över att få tid att skriva på sin bok. Dock tycker hon det är lite jobbigt med allt ljud runt omkring sig, trots det så går det jätte bra. 
Idag fick hon skriva om sidan med kaniner då texten försvann. 

Vi är hemma 20 i 8. Ellie och Kevin bums i säng och jag tar ett kort men intensiv träningspass på 20 min, en dusch och sedan i säng för mig. 

Ibland borde det finnas mer timmar på dygnet, håller ni inte med? 

(null)

När pappa är borta sover barnen tillsammans med mig, bästa som finns att få lägga sig bredvid dom två ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0