Ridning och jobb


(null)
(null)

Den här tjejen, behöver inte min hjälp så mycket längre. Kan fixa det mesta själv.

Hon klarade till och med barbacka helt galant. Mycket beröm fick hon.  Hon fick stallet minsta häst men den busigaste. Rolig utmaning. 

Väl hemma vart det såklart ett bad och skrivning för Ellies del. Jag tog med mig arbetet hem och kämpade väldigt hårt att få till en kanin som barnen på jobbet ska få färglägga. 

Nu ska jag tydligen göra en till för Ellie och Kevin vill göra det också.  Aja, tur att det bara är påsk engång om året. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din Morsa sa att hom jättegärna vill leda dom stora hästarna Ellie rider på, men helst så vill hon rida på dom själv. Hälsningar Tommy Hellström.👍

Svar: Hahahaha ja men tjena! Det skulle jag vilja se 🤣🙈
Ina - en mammas historia

2019-04-14 @ 07:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0