Fredag på Värmdö

(null)
(null)
(null)

Ska man storhandla på en fredag, då gäller det att vara uppe med tuppen. Annars är det kört. Blir ganska så mycket människor annars. Så barnen och jag sprang runt och plocka våra varor i affärerna in princip ensamma. Så skönt. Mycket vart det och bästa hjälpen fick jag. Tre affärer och bilen full på en timme. Ganska så bra jobbat. 

Vi hann packa upp och städa innan vårt fin besök hittade hit. Fina Zack och Anneli. 
Gissa om barnen var glada av att se varandra. 
Tog oss en härlig promenad för att köpa glass, barnen cyklade och vi gick. 
Sällskap av bästa grannen. 

Lagom till att vi kom hem, kom fredrik hem. Fredrik direkt fortsätte med renoveringen. 
Som är mer eller mindre klar. Så skönt! 
Nu är det min tur att hoppa in och fixa detaljerna. Det roligaste om ni frågar mig. 

Vi hade en mini kräftskiva till middag. Mysigt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0