Parkhäng

(null)
(null)
(null)
(null)

Som alltid startar jag min dag med träning, promenad, städa och tvätta. På sekunden när jag sätter mig ner börjar mina små älsklingar att vakna. Så lite frukost och sedan packar vi ihop och drar på äventyr. 

Idag åkte vi till ingarö och besökte olika lekparker. Roligaste stället var ändå hundgården, där som lekte att dom var hundar. Lite bullar och dricka i magarna åkte vi vidare till mölnvik där vi köpte lite mer betong. 

Kort efter att vi kom hem var det dags att åka igen, Fredrik ville bli hämtad så vi kunde köpa hem målar färg och annat roligt för att kunna börja renovera det andra rummet.  
Avslutar dagen med att fortsätta vårt betongfat. Vad fint de kommer bli. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0