Snabb städning

När det är sånt här väder, faller städningen väldigt lätt åt sidan. Men för mig är det ganska så viktigt att ha det undan röjt och rent men avskyr att göra det när det är varmt och soligt. Allt vi vill då är att vara ute och hitta på saker. 

(null)


Så vi löser det problemet med att vi alla hjälps åt att städa. Vi höjer musiken, sätter timer på 5-10 min och kör järnet tillsammans. Vad man kan hinna med massor. Är kanske inte en 100% städning men det kan vi gör när det vädret inte är lika roligt.  


Varför välja när man kan få båda? 

Eftersom jag brukar vakna så mycket tidigare än alla andra så brukar jag fixa tvätten, träna och fixa matsäck. Enda negativa med det här är att det är jag som somnar först på kvällarna...   Men det går bra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0