Zelda

(null)
(null)

Fina lilla Zelda som inte är så ung längre. 13 år gammal. Tiden med henne. Hon har funnits vid min sida sedan jag var 16 år. Funnits där vid svåra perioder och mina bästa stunder. 
Min fina dam. 
Även om tiden är i mot oss så är hon pigg och glad, stundvis är hon som en valp på sättet. 
Jag är lycklig att få ha dig vid min sida så länge jag får. 

Eftersom hon är en stor del i våra liv, ville jag ha mer än bara bilder på henne. Så jag letade upp en tjej som kunde nåltova djur med hjälp av ull och päls. Så nu har jag en mini Zelda med hennes päls.  
Ett perfekt minne av Zelda. 

(null)

Nu ska hon börja med Rocky. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste Zelda ❤️❤️❤️

Svar: Världens bästa
Ina - en mammas historia

2020-06-03 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0