Nu är det min tid

Min tid att utvecklas och få möjlighet att vara mer än fru och mamma.

"Jag är kvinna, mamma, fru och framför allt - Ina"

Mycket har jag lagt åt sidan, för att jag har velat och tycker det har varit viktigare än mina drömmar. Mitt beslut om att vara hemma längre med barnen är mitt bästa beslut.  Tack vore det har vi fått två väldigt självständiga och självsäkra barn.   Min man har fått bygga upp sin firma och ha sin drömbåt som hobby medans han har kvar sitt jobb som befälhavare. 

Så nu kommer det bli ganska så mycket stunder om mina planer och mål.  Mer om det när allt börjar falla på plats.  

Eftersom min familj är en väldigt stor del av mitt liv så kommer jag skriva väldigt mycket om dom med såklart. 

(null)

Anledningen att de varit ett års uppehåll är ganska dålig faktiskt. 

Jag bytte mobil och lyckades då sabba mitt lösenord och försökte fler tals gånger få ett nytt lösenord genom att trycka på "glömt lösenord". Tog bara ett år att skriva till hemsidan och be om hjälp 🙈. 

Men hej nu är jag här igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0