Fransstylist

Det här har varit ett av de svåraste jag har gjort, men också de roligaste. Jag är väldigt praktiskt lagd och är väldigt kreativ. Men tyvärr tröttnar jag väldigt fort och måste hela tiden hitta nya sätt att få utlopp. När det gäller det här så älskar jag att sätta fransar och limma knippar. 
Jag har nu hållit på med det här i två månader och känner att jag fortfarande utvecklas och tycker det är sjukt roligt men svårt. 

 Nu slänger jag upp lite bilder på det jag har gjort.

(null)

2 oktober. Ett lätt volymsett, med 3D knippe med D-böj.  
3D knippe innebär att det är 3 lösfransar på en naturlig frans.

(null)
 
14 oktober. Ett lätt volym sett med 3 D knippe med D-böj. 

(null)

20 oktober. Black Diamond volym sett med C-böj. 

(null)
 
25 oktober. En lätt mix sett med 3D och 2D knippe med D-böj 

(null)

26 oktober. Black Diamond volym sett med C-böj. 

(null)
 
30 oktober. Ett mix sett med 3D och 4D knippe med D-böj.

(null)

15 november. Black Diamond volym med c-böj. 

(null)

18 november. Ett lätt volymsett med 3D knippe med c-böj. 

Det är vad jag håller på med nu. 
Följ mig på Instagram: lashes_byina 
För mer bilder och lediga tider. 
För tidsbokning går de bra att skriva här, på Instagram eller på min Facebook. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0